snygging lista..

hhi, min snygging lista (innehåller nästan bara kändisar)!!



10.





Leonardo Dicaprio var helt oslagbar i "titanic".
Vem blev inte kär i honom i titanic liksom?!
Det blev jag i alla fall, han var riktigt grym i den filmen!!
Verkligen ingen kunde ha gjort den bättre än honom, är var verkligen het i den filmen :o

9.





Elvis Presley, vem tycker inte att gamla godingen THE KING OF ROCK har lite glimt i ögat?!
Han var riktigt söt innan den sista tiden kom, ett riktigt charmtroll den där ;)

8.





Eminem, jag har aldrig tyckt att han är speciellt snygg innan, men efter "Love the way you lie" med rihanna så stack han ut för mej.
Han är faktiskt riktigt snygg nu :)

7.





Robert Pattinsson, hihi, ja, som säkert 500 miljoner andra tonårstjejer så tycker jag också att han är riktigt stekhet!
& när jag såg honom i "Ellen DeGeneres show" så vart han bara snyggare & charmigare!
& vampyrer som är så himla hett, sen kommer han som är så himla het & då blire ju liksom krock, DUBBELHETT!
haha , ja, han är en riktig snygging ;)

6.





Charlie Hunnam som är med i "Green street hooligans" är riktigt snygg faktiskt.
& han är en riktigt bra skådis.
Men liksom han är väldigt snygg, lite attityd så där, sånt gillar jag ;)

5.





Oskar Linnros, ganska ny artist, men jag diggar hans musik.
Speciellt "Från & med du", den är så himla gullig.
åhh, första gången jag hörde den blev jag helt såld, den känns så äkta (A)
Han är en såndär "söt" kille, liksom charmig & gullig, ser nästan lite blyg ut, hihi.

4.





Joel Kinnaman, haha, jag vet inte hur, men han är verkligen den enda som passar i "backslick",
det är verkligen ursnyggt på honom, tyvär rakade han ju av sej sitt fina hår, menmen snygg är han ju iaf & i "Johan falk" filmerna så är han så himla charmig,
det är ju liksom HAN som typ GÖR filmerna !
Ju mer han är med, ju bättre är filmen ;p
hha, MIN åsikt i alla fall :D

3.





Lil Wayne, asso hur snygg är han inte?
Jag vet inte riktigt vad det är som gör honom så snygg, men jag antar att det är för att han sticker ut.
Han är verkligen annorlunda. Det gillar jag ;)

2.


Johnny Depp i filmen "cry baby" 1990.

Johnny Depp i filmen "Chocolat" 2000

Som han ser ut nu :)

Johnny Depp, helt klart!
Han är 47 år & stek het, fortfarande?! Någon som förstår hur han gör eller?
men han är verkligen helt klart en riktig snygging, både som ung, medelålders & nu gammal, haha.
Den enda gamlingen som är riktigt snygg :o

1.






Elias Lindell, min älskling såklart! Ingen kommer någonsin kunna slå honom.
Liksom bara kolla på honom, han är ju så sjukt snygg, & vad är finare än naturlig skönhet?!
INGENTING.
Han är absolut nummer 1, inifrån & ut så slår han alla som ett bowlingklot STRIKE!!!
haha, min snygging det ;)
Varsågod & titta, men endast jag som får röra (A)

Kommentarer
Postat av: Emma<33

6,5,4!!!!!!!! <33333333333333333333

ååhåhåhå joel <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

ååjååhåhåhåhåh dom är så snyggaaaaaaaaahh!

2010-09-15 @ 16:54:50
Postat av: cornelia

HAHAHHA älskling lil wayne var typ runt 30 år :| <3<3<3

2010-09-15 @ 20:25:38
URL: http://cornelians.blogg.se/
Postat av: agnes

jhonny depp är klart snyggast! :D <333

2010-09-15 @ 20:53:00
URL: http://aagneskahn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0