Stan med bea älskling & emma sötnos !

Efter skolan idag så drog jag & emma hem till bea & fixade oss lite smått.
Sen rann vi ut på stan & kollade runt efter ett par vinter skor till mej & en vinter jacka, jacka hittade jag, men skor förblev ett mysterium -.-'
Men pengarna har jag inte än :p
Så jackan fick också vänta.
Men vi hade ju inte direkt LITE kul :D
hahahahah !
Jag & bea hittade riktigt mysiga massage grejer på clas ohlson ;)
& massage stolen vart jag & emma förälskad i :D
sen red jag & bea på en riktig hingst asso !
ahhahahahhahah, men sen drog jag & emma hem vid typ kvart över 6.
När jag kom hem tog jag ett långt & varmt bad med ansiktsmask, bodyscrub & ett telefon samtal med bea gumman.
Hoppas det löser sej !
Köpte en ny bodyscrub för 65 kr på apoteket :D
Luktar aaaas gott & huden blir alldeles silkes len efteråt !

& nu sitter jag är, nu duschad & fräsh :D
Imorgon drar jag till Louise.
Pösss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0