i broschyren ?

Skola idag, segt.
På lunchen gick jag & Emma våran hederliga promenad & sen satte vi oss på en bänk som såklart var blöt,
sen när jag reste mej så såg det... ah...
ni ser ju själva... -.-'

inte kul, men det tyckte visst Emma xd

Efter skolan tog jag bussen till mellösa, & skolla ta bussen hem därifrån, men när den kommer kör den bara förbi :s
Så jag får följa med emma hem till henne :)
sen snacka vi lite & hon fixade sej för hon skulle till albin sen, men sen drog jag hem, träffade jesper på bussen, var ett tag sen, han har tydligen planerat att gå i ide .. :p
men sen gick jag hem, på vägen fotograferade jag lite med min grymma mobilkamera... som inte är så bra -.-'
men här är bilderna .. :)












________________________________________________________________
Mamma vill att jag ska ta en bild till deras broschyr på jobbet,
mamma jobbar med ungdommar med problem i hemmet.
Tänkte att den här bilden skulle passa, men vi får se,



Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0