Tisdag 15/3 - 2011

chillade hela dagen med danielle,
pallade verkligen inte gå till skolan.
så vi gick lite på stan och typ runt nästan hela öreebro..... dog typ.
Snygga baddräkter fårn cubus, me like !

Äppelpaj från Gröna Grodan ;)
Danielles Hallonpaj
Jag och Dani lekte lite på stadsparken ;)
men sen kom det typ en hel armé med småbarn som verkligen kom springandes mot VÅRAN klätterställning...
så vi höll på att skita ner oss och typ försökte ta oss ner så fort som möjligt !
vart as rädd :(
lilla jag :D
Wadköping in my <3
haha var på museum ;)
snyggish brudish ;)
Inköp från dagen:
HELT ÄRLIGT SÅ HAR JAG ÄNDRAT MEJ OM VAD JAG TYCKER OM MYRORNA,
det finns ju skit snygga kläder där för hur lite pengar som helst, aaaas bra :D
okej, visst jag mådde ärligtalat lite illa när jag tänkte på att någon jag inte känner har använt kläderna innan och så, men liksom, hittar man ett riktigt fynd så tvekar man ju inte direkt ? :o
fett nice !
85:-
75:-
de här två snyggingarna är köpta på myrorna ;)

Kommentarer
Postat av: David B

Jag blev chockad över myrorna :O

2011-03-17 @ 20:51:57
Postat av: Hannna

Håller med david , herregud du borde skämmas hahaha myrorna OMFG !!!

2011-03-19 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0