what's my name?

ibland undrar jag varför du har blivit så här, kanske har du alltid varit så, svag.
egentligen skulle jag bara vilja gå fram till dej & skaka om dej & skrika på dej, att du borde ta & vara dej själv, sluta spela, sluta låtsas vara någon du inte är, för jag vet vem du är.
Jag är inte ledsen över att vi inte umgås längre, jag är inte heller ledsen över att du inte brydde dej när hon gjorde så mot mej & du bara sket i det, jag är ledsen över att du spelar & leker någon du inte är.
du behöver inte ha ALL uppmärksamhet hela tiden, & du kan få uppmärksamhet på annat sätt, jag har alltid vetat att du är osäker på dej själv, man känner det när man är med dej, det blir spänt & en dålig stämning, men på ytan så är allt lugnt för att du spelar skådespel.
men tro mej gumman, du vinner ALDRIG på det, okej ? :)
visst är du snäll & så, ibland. eller ja, du gör ju inget elakt, men du är dryg & sånt, & sånt tål INTE jag.
det är därför jag inte umgås med det längre, för jag tål inte sånna som dej, jag tål inte dej, jag tål inte att du ska vara någon annan, att du ska skrika & få alla blickar på dej hela tiden, vafan chilla lite, ta det lungt, jag får uppmärksamhet igenom att vara mej själv, jag behöver inte skrika & synas hela tiden, men jag mår helt fantastiskt bra ändå, tro mej, du borde testa att inte spela hela tiden, det är underbart skönt att vara sej själv ;)
det borde du pröva någon dag.
så nu säger jag så här, kom till mej när du är den ****** som jag kände en tid, en kort men bra tid :)
byebye , får hoppas vi ses någon dag, men då vill jag träffa dej inte någon annan.

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

äre jag eller? stjärnorna passar in på louise? :o<3

2011-01-22 @ 12:02:09
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0