skalman

drog till albin förut eftersom jag kände att jag behövde någonting annat att tänka på pga en grej som jag fick reda på nyss..
så vi gick iaf dit & så så träffade jag hans otroligt söta sköldpadda hahaha :D
& när jag var där fast med hans storebror i somras så sa hans bror bah: akta dej, han kan bita dej i fingret & då får du aids :o
hhahahaha, så ja... jag var jätte rädd att sköldpaddan skulle bita mej idag (även om jag fattade att jag inte skulle få aids, men ändå läskigt att blir biten av en sköldpaddan :o).
här är 2 filmer på sköldpaddan skalman som var jätte söt & blyg, hihi :)

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv ; jomen det är bara super, här vad gör durå ? ;)

2011-01-23 @ 18:45:51
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0