svar på tal - kategorier

kolla gärna min blogg och säg vad du tycker och vad jag kan ändra för att göra den bättre ! :D
tack på förhand :)
Emilija om life can be hard, but there is allways some kind of light:
sv: jodå, det är bra med mig, själv då? :)
och btw, kan du hjälpa mig med dessa jävla kategorier?! 
vill ha en ny kategori och har glömt hur man gör -.-
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 77.240.65.147
svar: du undrar hur man gör kategorier :)
om du nu har blogg.se så går trycker du på "blogg" där uppe vid kategorierna.
sen trycker du på "kategorier", sen finns det en grön ruta som det står "Ny kategori" i, åt vänster ganska högt upp.
då trycker du på den och fyller i fältet "alias/namn" med det du vill att kategorin ska heta, och sen trycker du på "lägg till kategori".

Kommentarer
Postat av: Emilija

haha, fett fail att jag glömde att ändra till mitt namn också (y



haha, satt säkert i två timmar och försökte komma ihåg hur man gjorde sen kom jag på det, haha !



har en till fråga haha

hur många besökare har du i genomsnitt dagligen? :)

2011-02-26 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0