odenskolan

var ju studiedag idag, så jag drog till odenskolan :)
& hälsade på lite grann (A)
SKIT KUL ATT TRÄFFA ALLA IGEN MÅSTE JAG SÄGA!! :D
hahhahaha, Hans, min gamla lärare är för jävla gullig, hahahaha.
Men allt var typ som vanligt förutom att sötisarna Linnea & Wilma har ju börjat på odenskolan nu i sjuan :)
Men efter dom hade slutat typ så tog jag & Julia bussen in till stan & kolla runt lite, & en fyllegubbe på bussen var kanske lite ööööööööver social........
men ahja, sen kom mamma & hämta oss typ 5 eller nått & skjutsade Julia till hennes mammas jobb,
sen åkte vi hem.

bilder....

Frida, Louise & Molly (haha förlåt, såg ut som lina :D )


Jag kämpar för att få med Julia på bild....


Som sagt, jag kämpar :D




FAN VAD JAG ÄR TAGGAD TILL IMORGON!!!! :D
TJEJKVÄLL (A)
Ska bli massa film, godis, skitsnack & skratt! :D

hihi, puss <3

Kommentarer
Postat av: Molly

här glömmer man bort att Molly heter Molly och inte Lina,, D: <3

2010-10-01 @ 21:56:15
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

God tagen ;) <3

2010-10-02 @ 13:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0