hiss/diss

Nu blir det hiss & diss ;)




Röda läppar !



Nu på vintern när man börjar bli blek så är det riktigt snyggt med tex svarta kläder & röda läppar,
inte sant ? ;)
(bild från google)

Stickat !



Nu när det börjar bli kallt ute så är det ju alltid mysigt att sätta på sej en skön stickad tröja, vantar, mössa eller ja, inpricip vad som helst som är stickat!
snyggt är det ju också !

Höstens färger !



Åh, nu är det ju så himla fint ute, liksom alla olika färger.
Klar röd, vin röd, brun, orange, corall, gul, neon gul, mörk grön, ljus grön, neon grön, plus att solen ligger så fint nu, den går ju inte helt upp & går dessutom fort ner så det gör att ute på landet där jag bor så lyser alltid solen mot löven, så löven gör att solen lyser upp alla dessa färger, skit fint är det, helt sjukt :D
man blir så glad av det på någe sätt :D




UGGS!!



Jag vet inte ifall det bara är jag, men nej nej nej nej nej.
Uggs, ser verkligen inte bra ut !
Verkligen inte.
I varje fall inte i beige, för efter ett tag så ser det så himla smutsigt, trasigt & trashigt ut.
Visst svarta eller så är väl okej, men verkligen inte inte beige.
Det är vad jag tycker i alla fall.

Kort sommar!



Vafan är det här ?!
Vart fan tog sommaren vägen ?
Den var ju här nyss ?
Liksom, det känns som att sommaren varade i typ 2 veckor eller nått.....
Nästa sommar MÅSTE bli längre!
Det är föfan oktober & det är redan runt 6- på nätterna & i veckan så snöade :o
Visst är det mysigt med snö på vintern & så :)
Men det är för fan oktober !
& i oktober ska det vara höst, INTE vinter.
Håller ni inte med ?


puss <3

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

haha visst jag tycker också att uggs är skit fult men dom är så jävla sköna ! <3

2010-10-18 @ 16:34:33
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0