Måndag 14/3 - 2011 hos danielle

Efter att ha varit på stan med Olivia drog jag hem till Danielle,
vi bakade kladdkaka och muffins :)
sen chillade vi med hennes söta lillebror Andree, och sen badade vi i deras badkar :)
danielle och andree :)
haha, söta lilla hemmafrun danielle ;)
Puss !
en söt bild som andree tog på mej när jag kollade på simpson, haha.
så går det när man leker med min kamera ;)
söta tjejer !
Sen la vi oss och kolla på tv och somna ganska fort, haha.
jag var fett trött :)
men det var lika mysigt som alltid att mysa bredvid min lilla dani boy topless ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand

HEJ! jag tänkte bara meddela att jag avslutat tävlingen om de fem resekitten från caroline winberg & stockholmsgruppen. kika om du var en utav dem med turen på sin sida genom att titta på videobloggen jag publicerade idag. om inte, delta gärna i min nya tävling då;



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-ilovemylaptop.html#comment



PUSS & KRAM

2011-03-18 @ 15:43:46
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0