sanna andersson

det finns en speciell person, en person som alltid ställt upp för mej och som förstår mej på ett sätt som få människor gör. henne kallar jag för min allra bästa vän, för henne skulle jag kunna gå igenom eld och vatten. hon är så jävla stark, så det är fan omöjligt att förklara, jag har ärligtalat ALDRIG sett en sånn styrka hos en människa tidigare, hon skulle fan kunna klara allt ! hon är min hjälte ! men just nu håller hon på att falla isär, och det klarar jag inte av att se, lider hon så lider jag. varje gång jag ser henne gråta så hugger det till i bröstet och en stor svart klump sätter sej i magen på mej.
jag älskar henne mer än man kan ana, och hon heter Sanna Andersson
det finns en speciell person, en person som alltid ställt upp för mej och som förstår mej på ett sätt som få människor gör.
henne kallar jag för min allra bästa vän, för henne skulle jag kunna gå igenom eld och vatten.
hon är så jävla stark, så det är fan omöjligt att förklara, jag har ärligtalat ALDRIG sett en sånn styrka hos en människa tidigare, hon skulle fan kunna klara allt !
hon är min hjälte ! men just nu håller hon på att falla isär, och det klarar jag inte av att se, lider hon så lider jag.
varje gång jag ser henne gråta så hugger det till i bröstet och en stor svart klump sätter sej i magen på mej.
jag älskar henne mer än man kan ana, och hon heter Sanna Andersson.



sitter och gråter till och tänker på hur mycket hon måste överleva, helt sjukt :(
vet fan inte om jag skulle överleva utan henne, och det gör att jag dör varje gång hon mår dåligt....
sanna <3 johanna
ander <3 lars
ståhlmannen <3 batman
bebis <3 mamma
köttbullen <3 korven
Josanna, äkta vännskap klarar allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0