om dagen :)

hemma nu, och nu ska jag berätta lite om dagen :)
först var det skola då, som vanligt :)
sen tog jag och danielle bussen till stan, och då köpte jag ett spel till elias :D
(försenad 1 års present.... skämms jätte mycket :( har inte haft pengar till det förns nu, men aja, bättre sent än aldrig !)
sen köpte jag ett par jeans på cubus , 2 tröjor på rean från bikbok :)
sen åkte jag och danielle hem till henne, och så gjorde vi pyttipanna och drack apelsinjuice, fett gott :D
haha !
sen kom mamma och så åkte vi till krauta för att köpa lite saker till vårat nya kök, sen åkte vi till marieberg och shoppa lite åt min fina mamma som absolut är helt perfekt !
men hon förstår inte själv att även om hon är lite överviktig så är hon världens finaste mamma ändå :)
och jag fick silkesdroppar från Bellbox, märket Paul Mitchell ! :)
sen åkte vi hem, och nu har vi typ precis kommit innanför dörren :)
snart kommer inlägg om inköpen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0