mitt 2010 - januari

januari

det börjar ju alltid med ett nyår, hehe.
frida, jag & linn var hemma hos mej & fyfan vad kul vi hade !
satt & pratade om att jag var intresserad av elias, men att jag trodde att det inte skulle bli något,
sen senare på kväällen så ligger vi på en uppblåsbar madrass & linn har min mobil...
Linn: johanna, elias gillar dej !!
Jag: sluta linn, det är inte kul.
Linn: jo men allvarligt, han gör det !
Jag: linn, ge dej.
Linn: men titta själv då !!!
så ger hon mej telefonen & ser ett sms från elias: jag gillar dej....
hihihi.


sov hos louise den 3e januari :)
& sen gick vi på marieberg & louise tappade 1000 kronor :o
jag & sanna var bästisar, fast det var ju mer 2009 än 2010, men men.
vi började ju bråka 2010 & vart ovänner, men som tur är så är vi ju vänner igen :)
vart tillsammans med elias den 15 januari <3
var med emma den 18 januari :)
sanna, victor & elias kom till örebro & vi gick på gustavsvik & mös i bubbelpoolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0