mitt 2010 - april

var med victoria 1 april, hehe :)
fick åka till akuten för att när jag hoppade studsmatta med elias & linn så hände någon med min rygg så jag kunde knappt gå & tappade luften lite då & då, jag trodde att jag hade fel på ryggmuskeln eller njurarna, för det gjorde verkligen skit ont. sen fick jag & mamma sitta i flera timmar & vänta på akuten :(
stan med agnes babe den 9 april :)
var med julia 10 april & fyfan vad kul det var, haha.
på mitten bilden så skulle vi göra något (kommer inte ihåg) men vi ramlade & kortet togs när vi låg & as garvade, hehe.
klippte mitt hår :(
Grillade med sanna, victor & elias & massa i skolskogen, men jag & sanna gick vilse när hon skulle kissa, hehe :D
var med massa i odensbacken, bl.a albin borg & bea :)
drog till sicilien med elias hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Samanttha

håller helt med dig, jag har vart nära på att byta skola 3 gånger men har hållt mig, fattar inte varför jag inte gjorde dä!<3

2011-01-07 @ 14:50:27
URL: http://ssamantthanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0