johanna loves IDA!!!

Skola idag, sen efter så drog jag till emil.
när jag kom in i emils rum så hörde jag hur någon skrattade under täcket och så kommer poffe och oscar fram, hahaha idioter xd
snacka om att dom skrämde mej !!
sen var vi med dom ett tag och så.
efter ett tag skulle dom dra på fotbolls träning och vi gick och köpta kebab rulle på kiosken och satt där och åt, men jag orkade inte hela så emil fick halva.
sen kom emils stora syster micha, fett söt tjej :)
satt och prata lite och sånt.
men sen gick vi tillbaka till emil och på vägen hem så frös jag, så jag gick in i emils jacka, så vi båda hade armarna i ärmarna och så, och fyfan va vi garva, det var as svårt att gå, vi höll på att ramla flera gånger xd
och det måste sett as dumt ut !!!
sen när vi kom hem till emil så busade vi och gosade med hans 1 år och 2 månader gamla lilla syster Ida, sjukt söt unge asso :'D
Poffe, hehe.
Oscar xd
jag, hehe
poffe
emil :)
aw, Ida :')
Ida sötnosen, haha lägg märke till emils ansiktsuttryck i bakgrunden xd
haha, aw !
puss ! fast hon verkade mer fascinerad av min mobil än av mej :(
Ida och emil, lika som bär! hahahaha.
aw, världens sötaste syskon :'D
hihi, happy face !
nej men gumman ! kolla vad ledsen hon ser ut ! hahaha
hon älskade kameran och mobilen, fast det var as nära att hon slängde iväg min mobil flera gånger men jag och emil bah: "IDA !!! NEJ NEJ NEJ"
hahahahah, och hon kollade på oss som att hon tänkte typ "vad fan? är ni tråkiga eller?!"
hahaha.
bus med storebror :')
hahaha.
som sagt, världens sötaste !
eller har jag fel ? ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-09 @ 20:28:59
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: michaela

du kan vara söt johanna :) var ju ett tag sen man såg dig så var kul :)

2011-02-09 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0