långt hår!!!!!!!!!!!!

I skolan idag så skippade jag idrotten, sen tog jag bussen till odenskolan och träffade massa trevliga och saknade människor, men också *host* mindre *host* trevliga människor ....
Aww, alex och jag hahaha, snygga vi är asso, saknat den grabben !
han var med mej hela tiden, eftersom mina andra kompisar gick på lektion så stannade han med mej :D
molly polly :*
lilla emil !
Agnes och emil :)
mirre och alex, haha :)
Alex och borg, min små socker pullor ;)
sen följde jag med emma hem, hennes lilla hål in till sin säng :)
på promenad ;)
haha, jag och mina söta skutt ;)
herren på täppan, hihi :D
söta emma :)
lilla jag ;)
OCH POFFFF, så hade jag långt hår ;)
lånade emmas löshår :)

Kommentarer
Postat av: Emma erlandssson

Naww du var så sööt i långt hår, även om du är fin annars medd:D hhhhaga hålde på fö när han trodde det var sånhöra vax:'D <333333333333

2011-02-08 @ 06:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0