onsdag 23/2 - 2011

I onsdags (igår) så vaknade jag hemma hos sanna i samma säng som mickis och elias.
sen gick jag och mickis upp och in till sanna som hade vaknat.
men koan hade dragit klockan 6 i morse för han skulle besikta sin bil.
sen gick vi och elias upp och gjorde frukost och snackade och sånt.
sen bestämde vi (tjejer) oss för att dra och bada, men elias ville inte.
men då kom vi fram till att vi skulle dra och bada och elias skulle vara med linus så länge.
sen skjutsade sannas mamma oss till badhuset och det var as nice, vi satt typ och snacka tjejsnack i bubbelpoolen och varmvatten poolen.
men i varmvatten poolen så fanns det en brunn på botten som sög in vatten, inte hårt men lite löst.
sen satte sej mickis på den för att hon ville ha ett sugmärke på rumpan, haha.
men när hon sitter där så fastnar hennes badbyxor och eftersom hon måste ha luft så blir hon tvungen att ta av sej underdelen och komma upp till ytan helt naken förutom bikini överdelen !!!
HAHAH, och jag och sanna fattar ingenting men vi börjar AS GARVA ändå och bah: vafan är hon naken för ?!
sen när mickis står där med oss så försöker hon få oss att täcka henne men vi garvar så mycket så vi kan inte och hon bah: SLUTA SKRATTA, SERIÖST JAG FÅR PANIK !!! och så skrattar hon själv, hahahahahhahaha.
men sen får vi loss byxorna iaf haha,
men hon kommer nog inte göra om det !
mickis inne i omklädningsrummet ! :D
sanna :D
vi 3 :*
Sen kom sannas mamma och hämtade oss, sen drog vi till linus och var med linus och elias.
mickis drog vid 20 i 8 med buss och sanna vart hämtad strax efter.
jag och elias drog typ vid kvart över 9 eller nått sånt :)
hemma hyrde vi film och köpte chips och dipp och hade lite myskväll.
elias med bikini överdelen som jag lånade av sanna, haha.
vi tjejor, ahahaha... söta *host* !
Jag och mickiboi !
omg, haha !
ögonbrynslösa idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0