JAG STÖR MEJ SÅ JÄVLA MYCKET !!!

ASSO ÅH, JAG STÖR MEJ SÅ JÄVLA MYCKET PÅ 2 PERSONER.
den ena: Hon LEKER, med stooooora jävla bokstäver asso ! Hon har bilddagboken vänner, kul liv.
Haha, visst, inte mitt fucking problem, men asso shit ! Kan hon inte skaffa lite människor som hon känner ?
och dessutom.... mest störande av allt, hon kan aldrig komma på någonting eget vafan !
Köper samma kläder/smycken/saker som ALLA andra, asso åh... kul människa ? Svar: nix.
Och hon gör så konstiga miner och shit på sina bilder och har sån jävla konstig frisyr, tuperar du håret eller ?!
Okej, visst. Inte mitt problem eller så, och ni kanske tänker "Men du har ju inget liv som sitter och bryr dej om henne?", men den här tjejen har faktiskt försökt förstöra en hel del för mej, tjallar till rektorn fast jag inte gjort ett piss ? Dessutom är det mej hon tar saker ifrån när jag skrev om att hon aldrig kommer på något eget.
Så ja..... hon fattar nog själv vem hon är.
Och kommer hon fråga så tänker jag svara, helt ärligt. Har ändå inget att förlora.
Den andra: Hon leker också, tyvärr. Henne har jag skrivit om förut, här. Hon är egentligen inte sånn som hon försöker låtsas vara. Hon är snäll och trevlig och så, men hon är alltid ute efter så jävla mycket uppmärksamhet, liksom hallå ? jag ser dej, du behöver inte gapa och skrika som en jävla fjortis ? haha.
hon "as garvar" på låtsas, lägger sej på golvet och gapar och låter som hon skrattar men ögonen och så är helt vanliga. Och visst, det finns säkert de som skrattar så på riktigt, men jag vet hur hon skrattar på riktigt. För jag känner eller ja.... kände henne riktigt väl. Men en till sak som är riktigt illa, hon är så jävla osäker på sej själv, och man känner det liksom när man är med henne, det blir aldrig avslappnat och hon vågar inte säga ifrån, utan istället faller hon för grupptryck as lätt, och kan inte försvara sina kompisar om någon annan snackar skit. Och sånt tål inte jag, jag tål det verkligen inte !! Man ska våga stå för vad man tycker, men man behöver inte välja sida för det. Om t.ex 2 av mina kompisar skulle bråka och den ena sa till mej: "asso hon "bla bla" är så dum i huvudet, asso värsta fittan !" då skulle jag ju kunna säga: "asso, visst jag förstår att du är arg på henne, men hon är min kompis och jag vill inte att du säger sånna saker om henne precis som att jag inte vill att hon ska säga sånna saker om dej !" istället för att säga: "M, jag vet !" eller bara ignorera, för det tycker jag också är dåligt gjort. Man ska ställa upp för sina vänner till 100% tycker jag !
Jag hoppas verkligen att hon som jag menar fattar att det är hon, och att hon tar åt sej och börjar vara sej själv.
Men frågar hon mej så vet jag inte vad jag kommer säga, beror på dag och humör.
För det är ganska känsligt eftersom vi stod nära varann förut.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sV: jag använder kameran jag har haft länge som typ den vi har tagit kort med osv :)

asso menar du mig i nått inlägg eller? för sist du skrev ett sånt inlägg läste jag & stjärnorna stämde in på mitt namn men du ville inte svara & om de är mig du menar så känner inte du mig längre för så där är iaf inte jag & de verkar som om de är jag

2011-02-25 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0