ingen aptit....

en liten morgon bild på elias ;)

jag vaknade 12 idag, sen gick jag upp och åt frukost och satt vid datorn och tvn,
sen väckte jag elias runt halv 2, sen gick vi upp och åt tacos :)
och så var mamma, pappa, benjamin och sanna och uppe :)
sen kollade jag och min honey på "dansa med vargar", grym film som jag inte sett på länge !
och sen bastade vi, jag använde ansiktsmask, men han ville inte :(
och nyss så åt vi lite, fast jag har typ ingen aptit eftersom jag har så ont i magen.... så jag åt nästan inget alls.
nu väntar snart efterrätten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dansar med vargar är bra :P <3

2011-02-28 @ 19:54:12
Postat av: Dana

Jaaa, det är det bästa som finns, att ta hand om varandra :D



Taaack!



Hehe yesss, okidokis, vad tittar du på? Vad duktig du är som tränar! Haha jag tittar på BB :D

2011-02-28 @ 22:19:56
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0