hemma, med min.... ovanliga familj !

hemma nu,
med storebror och hans tjej och allt !
as kul att se dom igen :D
musik spelas högt i köket medan tacosen förbereds, mamma dansar runt och pappa snackar om allt och inget...
och benjamin och jag och vi ungdommar sitter och skrattar och tänker för oss själva "vad är det för fel på den här familjen?" typ, haha.
alltså är allt som vanligt hemma hos mej.
förutom att jag fortfarande har as ont i magen.... men nu har jag fått medicin i alla fall,
så vi får hoppas att jag mår bättre snart :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

fin blogg du har, söta bilder:D

följa varandra via bloglovin?:P

2011-02-27 @ 11:48:29
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0