en hel bok om igår!

förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag åkte till nyköping 16.40,
sen när jag kom fram så var linus och felix där, sen bytte jag om och fixade till mej lite.
sen kom berra och  och sen drog vi ut och försökte hitta till festen vi skulle till, men han som hade fixat in oss svarade inte när vi ringde -.-'
men till slut fick berra tag på sin kompis som också var där, och så sa han numret till porten, så gick vi i typ 40 minuter och letade, men till slut hittade vi, haha.
rätt segt, var typ inga vi riktigt umgås med förutom typ 4 personer, men vi stannade ändå.
men sen kom vi på att klockan var så mycket att vi ALDRIG skulle hinna med bussen så då ringde vi andreas och då skulle dom komma sen och skjutsa oss till felix.
men innan andreas kom så kom sanna och kasa (hennes kille) och deras kompis.
och fyfan va sanna är duktig, hon hade inte druckit någonting på hela kvällen, hon hade bara druckit trocadera, så jag är jätte stolt över min lilla gullunge !!!
hihi, men som vanligt när hon kramar mej så av någon konstig anledning så lyckas hon alltid ramla, så att jag också ramlar.... hur nykter hon än är..... hahaha !!!
men hon slog i huvudet i asfalten och ändå as garvar hon, hahahaha.
haha, glömde berätta att hennes kille kasa har tv skärmar i bilen, och på dom hade dom porrfilmer som dom satt och kolla på, hahahahahah !!!! fyfan va stört, hahaha.
men sen kom andreas och så fick vi skjuts hem till felix, fast det var så fullt i bilen att hag fick sitta i elias och felix knä.
sen sov jag och elias i felix säng, felix i sin bäddsoffa, och linus på soffan ute i deras vardagsrum typ, precis utanför felix rum.
det var as mysigt och sova med älsklingen igen, saknat honom as mycket !
dessutom fanns det inga täcken så vi fick sova med filltar och jag frös så mycket så vi låg och höll om varandra hela natten :')
min honey bunny, hihhi.
det var min kväll igår.
PS. Kvällens höjdpunkter var att träffa elias igen, att träffa älsklings sanna, när vi åkte hem och linus sa: det var kul att slaaathaaa (sladda), hahahaha ! han kunde fan knappt prata lilla gubben haha, och när felix håller på att hallka på isen och sen kommer elias på exakt samma ställe bara några sekunder efter och håller också på att hallka men när han försöker låta bli så springer han hur fort som helst baklänges (fast på samma ställe) för att hålla ballansen, men det slutar med att han ramlar rätt på arslet på en snöhög.... hahahahah fyfan jag garva så jag grät !!!! haha.
bjussar på en bild på linus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0