UNDERBAR HELG

helgen,
fredag: ledig, men halv 1 skulle jag ha utvecklingssamtal på skolan med mamma & pappa, efter det drog jag & bea hem med pappa, fixade oss & pappa skjutsade oss till vingåker, sen tog vi bussen där ifrån, bytte i katrineholm, haha & vi dansade en JÄTTE fin "kycklingdans" & sjöng på bussen xdd
så gåre när jag & bea inte har speciellt kul :/
stackarna på bussen måste trott att vi var störda xdd
kom fram tjugo i 7, jag, elias, bea & elias mamma drog till elias morfar som är sjukt söt :D
där var hans moster också, träffade victor & sen åt vi.
efter maten drog vi till victor & så.
sen kommer jag inte ihåg om vi drog ut, men jo, det gjorde vi :D
hha, & träffade massa människor :)
sen gick vi hem till victor. jag & elias låg och mös hihi, det var hur mysigt som helst, jag hade verkligen saknat honom!
det pirrade i hela kroppen precis likadant som första gången vi strulade, han är så sjukt bäst!
jag är verkligen världens lyckligaste som har honom :')
jag & elias åkte med hans mamma i taxi hem vid 2 kanske, båda hade sjukt ont i halsen :/
somnade i hans famn.

lördag: Fick skjuts till en jordgubbs odling & elias, victor & felix åkte cross.
sen drog jag, bea & victor till victor & victor lärde mej massa om photoshop.
sen kom elias, felic hade åkt hem.
& en bebis kom på besök, jag fick leka med hans leksaker :D
sen drog vi alla fyra till stan & åt på resturang, haha jag & bea var helt osminkade :p
men gott var det i alla fall, hihi.
sen gick vi hem till elias & kollade på vampires suck, haha, jag lyckades somna xdd
sen drog victor & bea & jag & elias la oss & mös, sen somnade vi :)

söndag:
drog tjugo i fem med bussen.
böt buss i flen, & bea bjöd på mac donalds i katrineholm :D


bilder från en kanon bra helg :D



elias, victor, bea, felix & linus på bild.



bea, victor, linus, alex, emil & honey!



victor & bea :)



han är så jävla fin, en ängel! seriöst <3



hihi, knäppis! <3





min älskling när han åker cross :D





haha, bea såg skit tjock ut på bilden & victor ser ut att puta ut med rumpan  xdd



haha, elias poserar så vackert, victor håller på att ramla & bea ser fet ut xdd

haha, puss <3


GRATIS KLÄDER! :D
TRYCK HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0