tusen gånger starkare

Comviq/Tele2 - Gratis kontantkort

slutade 3 idag, & imorgon blire studiedag :D
LÖÖÖV IT!
efter skolan drog jag till stan, träffade bea & så gick vi runt lite på stan & kollade jackor & sånt :)
behöver en ny.
efter det drog vi hem till henne & åt, sen till bion, kom typ 1 timme för tidigt bara för att bea är så otroligt smidig & kollar rätt tid på biljetterna -.-'
hahahahahha!!!
men filmen var i alla fall GRYM!!
vi såg "tusen gånger starkare", här är trailern:



bion slutade inte förns typ 20.20 & min buss skulle gå då, så jag & bea fick börja springa 20.18, hade 2 minuter på oss!!!!
& bea har astma, så jag bah: BEA, FÅR DU ETT ASTMA ANFALL NU SÅ DÖDAR JAG DEJ BOKSTAVLIGEN!!!!
hahahahahhaa, men jag hann som tur var xdd
& bea fick inget astma anfall, så hon lever :D
hahaha, men imorgon kommer jag & hälsar på min förra skola (Y)
sen fika lite med storebror & sen kanske gårn ;)

bilder från idag...





ha det underbart underbara läsare :)


Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0