stickat stickigt !



duschade förut, efter det hittade jag en jätte gammal kofta som min mormor gjorde för jätte länge sen :D
hihi, mysig, men stickig :p
hahahahah, men efter duschen kollade jag på idol, asso det ääääger!
sen ringde jag bea & vi prata skitsnack en stund, haha.
Ringde elias men han höll på att meka så han hade inte tid -.-'
så nu sitter jag här, haha.

Imorgon drar jag & Bea till nyköping :)
ska fira min älskling som fyller 17 år, på lördagen så ska vi åka gokart :o
aldrig gjort det, men det verkar skit kul :D


dagens låt (Y)



puss <3

Kommentarer
Postat av: agnes

tröjan ser ju jätte fin ut ju :o

2010-09-26 @ 20:23:11
URL: http://aagneskahn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0