skola, färga håret på sötnosen bea!

skola idag, på orienteringen satt jag , amanda & cornelia & lyssna på musik & åt blåbär istället, råkade få en insekt i munnen :(
haha, efter skolan drog jag till min älskling bea, som fick astma anfall på idrotten :o :(
stackare, men sen satt vi & prata med elias en stund & jag drev med massa på hennes msn :D
sen gick vi till stan & köpte hårfärg till henne, rödbrunt, sen färgade jag hennes hår,
det var sjuuuukt snyggt, det var liksom första gången jag gjorde det på någon :D
sen kom mamma halv 9 :)

+ att bea ska med till nyköping nästa helg :D
fast ska antagligen sova hos victor (A)

bilder från dagen:

hoger & anton :p
så söta !



cornelia :)
& ja, hon är heeeeelt normal:)



söta man kan vara :D

hos bea:

före


efter :)



pusss <3

Kommentarer
Postat av: Lili

Saknar er ;(!

2010-09-06 @ 22:08:42
URL: http://lilinguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0