meeeega bra dag med bea!!

skola idag, slutade fyra & tog bussen med erik, moa, och massa, dom gick av vid USÖ & jag vid järntorget & mötte upp Bea & Lizah :)
gick in på pressbyrån & köpte maskar :D
sen gick vi till handelsbanken för att Lizah skulle möta upp sin mamma, sen drog hon & jag & bea drog hem till henne, satt & snacka lite sen laga vi köttbullar & makaroner :D
haha, mums!
köttbullarna vart lite smått brända xdd
Sen satt vi & snacka ännu mer, flummade som fan!
haha, jag låg fan på köks golvet & garva!
sen handlade vi juice & smör :D
sen drog jag hem med 19.16 bussen (Y)




Köttbullarna var snöiga (enligt bea)
ahhahahaha!!!



haha gulligt (A)

kollar idol nu då ;)
skit bra!
puss, <3

Kommentarer
Postat av: julia linnea jeanin bergkvist

gud vad kul det är att kommentera din blogg när texten blir såhär stor och fin ! haha men ha det bra kram !

2012-01-28 @ 19:57:03
URL: http://linneajeanin.blogg.se/
Postat av: - I'm Awesome - look my blog - ♥

hej bruden ! fin blogg du har ! älskar designen

kolla gärna in min blogg o släng in en kommentar ;D

KRAMIS ♥

2012-02-09 @ 17:00:55
URL: http://wokii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0