Glenn

i helgen har det inte varit mycket bloggande eftersom jag & min familj & elias har varit på en minnes ceremoni.
En nära vän till familjen har gått bort ganska nyligen & vi var hos hans familj på en slags ceremoni tillägnad honom. Så det har blivit mycket tårar.. Men det var skönt med ett avsked & alla uppträdanden var jätte fina & sjukt duktiga. Min storebror Benjamin Jennebo spelade & sjöng en egen låt som han skrivit till Glenns bortgång som var riktigt vacker, & Sophia Andersson sjöng Knocki'n on heavens door & Kenneth Utter spelade & sjöng Believe - Elton John.


Senare på kvällen vart det rock & blues, haha!
& Ardis uppträdde, :)
Ni vet hon som var populär på 90 talet med sin låt "shotgun".
Hon var nämligen vän med Glenn, som var en sjukt duktig musiker & Glenn är också han som spelar gitarr i låten & han turnerade med henne också.
Men här är ardis med "shotgun"

Det var riktigt kul faktiskt, vi sov i en liten stuga på en camping några kilometer ifrån & den var hur liten som helst. haha.
& jag vaknade flera gånger av att Elias höll på att ramla ut ur sängen :p
Men det är vad som hänt i helgen typ.

Vi hörs senare.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal vart han?

2010-09-23 @ 07:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0