förhållande quiz

Förhållande quiz

Du är tillsammans med? Johan Elias Lindell
Hur gammal är han/hon? 17
När fyller han/hon? 24 september
Vart bor han/hon? nyköping
Vad har han/hon för färg på rummet? gul, haha!
Har han/hon någon fobi? Begravningar, & myror, hahahaha! :D
Är han/hon beroende av något då? cigg :( & mej :D
Är han/hon envis? m, det är vi båda (A)
Vad gör han/hon på helgerna? Är med mej :D åker cross, skidor, cyklar, är med kompisar, lite allt möjligt :)
skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? Jadå :)
varför är du tillsammans med honom/henne? För att jag inte kan tänka mej ett liv utan honom & jag älskar honom av hela mitt hjärta!
Föll du för honom/henne direkt? Hihi, ja, hans ögon gav mej gåshud (Bokstavligen)
Du har roligt med honom/henne? Finns ingen annan jag har så kul med!
Du skulle kunna bo med honom/henne? Ja, det vill jag verkligen! NU NU NU!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? Att han älskar mej såklart :'D


Om er:
Hur träffades ni första gången? Oj, ehm... Det var så här att min dåvarande kompis Sanna hade en mamma så bodde i nyköping, & en helg frågade hon om jag ville följa med eftersom hon inte ville åka själv, för att det var så tråkigt. Så följde jag med, sen kände vi för att gå ut & kanske träffa lite trevligt folk, & som tur var så stötte vi på några killar som vi började snacka med & dagen efter så gick vi hem till en utav dom (Oskar, min kompis) & kvällen innan när vi skulle lägga oss hade vi legat & pratat i telen med dom & så hade Elias tagit telefonen & snackat med oss. Så då vart Elias sugen på att se hur vi såg ut & så. Så senare så kom han & Victor (Min kompis Beas kille & Elias bästavän) & så fort jag såg Elias så fick jag gåshud i nacken, på benen & på hela armarna & jag kunde inte sluta glo. Jag fängslades direkt av ögonen & SPECIELLT LEENDET! Det konstiga var att jag är verkligen INTE blyg när det gäller killar, men då vart jag det helt plötsligt, så varje gång han kollade tillbaka på mej så kollade jag bort (HIHI). Sen gick vi ut & vi pratade inte så mycket. Men sen kom vi till macken vid nyköpings bron, & så satte jag mej på en stor utomhus blomrabatt grej & så kom Elias & satte sej bredvid mej & så började vi prata lite & så. På vägen tillbaka så pratade vi OAVBRUTET & sen sa han vi bergshammar kyrkogård bah: Du vet att det ligger en kyrkogård här uppe?
& jag är LIVRÄDD för mörker, så jag typ: VA?! SERIÖST?!
& han bah: Ah, men du kan få hålla min hand om du vill? & såklart så ville jag ju det ;)
Sen smsade vi & sånt skit mycket, men så dissade han mej...... Sen på nyårsafton så får jag ett sms runt 1 där det står: Johanna, jag tror jag gillar dej......
ÅÅHHHH, FYFAN VAD DET PIRRADE I MAGEN DÅ & FYFAN VAD GLAD JAG BLEV!!!!
Sen pratade vi oavbrutet i telefon i flera veckor, & sen äntligen så träffades vi igen & då var jag mer med Sanna, eftersom hon hade flyttat till sin mamma & vi inte kunnat träffats på skit länge, så sen när vi skulle hem till henne för att äta så fick han bara en hejdå puss ;)
Sen när vi kom tillbaka så gick han & jag in till oskars rum & la oss i hans rum i mörkret & låg & pussades & strulade hur länge som helst, fyfan vad det pirrade i magen!!! Jag var sjuuuukt kär :'D
& nu har vi det som vi har det, helt underbart!

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Yesbox.
Har ni sovit över hos varandra? hahahhaa, varje gång vi ses :D
Har ni bråkat någon gång? Ja.

Vem håller fjärrkontrollen?
Han.......... MORRRRR!
Vad har ni gemensamt? SAMMA HUMOR!!! (oftast)
Har ni samma åsikter om saker? Ja, oftast :)
Planerar ni framtiden ihop? självklart!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Under förhållandet? 2-3 veckor kanske :/ annars är det typ flera månader :/
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? HAHAHAHA, JA?
Hur länge kommer ni vara tillsammans? för alltid<3



Kommentarer
Postat av: bea

så förbannat söta !

2010-10-01 @ 11:59:46
URL: http://beaadanielsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0