fett hår..


bild på frida från 2007, haha.
sötis!


har inte hunnit duscha håret på 2 dagar, & mitt hår är väldigt tjock så det bli VÄLDIGT lätt fett -.-'
hatar det, men ahja.
kom typ hem kvart i 10 från sötisen frida :)
Det var faktiskt riktigt kul idag ;)
typ det ända vi gjorde var att fotografera, men vad kan man säga, we love it! ;)
men jag är avis på hennes kamera :o :(
haha, men bilderna kommer imorgon får vi hoppas.
men nu sitter jag & väntar på att min gulle gris elias ska släpa sin rumpa hemåt från victor och ringa mej :o
haha, nej men 10 plus på dagen : ++++++++++! & det är ju skit bra :D
imorgon är det planerat att jag ska åka till skolan med pappsingen, sen slutar vi 10 över 2, sen tar jag bussen 14.39 från almbyplan till frida :D
sen ska vi fortsätta våra fotografier, haha.
& runt 6 så kommer bea och hennes storebror och hämtar mej hos frida, sen åker vi till vingåker och hämtar upp elias & victor :D
sen drar vi till bea & sen kommer mamma & hämtar oss någongång :p
hahahaha!
men vi hörs mina fikusar :D

Kommentarer
Postat av: Ayse

Fiin header du har!! :O

2010-09-16 @ 22:34:11
URL: http://aysess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0