VÅLDTÄCKTER!!

vaknade fem i halv 2 idag, fett skönt att sova länge :D
det behövde jag, kan jag LOVA !
Har precis ätit lite, sen har jag mest kollat tv & slappat ^^'
var ute med min lilla vovve en liten sväng också, sen är det inte så mycket mer.

Men hörrni !
Vart fan är örebro på väg ?!
Vad fan är det som händer med vårat örebro ?
Det har varit 6 våldtäkter på 1 månad, fattar ni ?!
Liksom jag vågar ju verkligen inte gå själv någonstan, inte ens mitt på dagen!!
Så sjukt läskigt!
Asso, de som våldtar, hur tänker dom ?!
Vad är det som är så upphetsande med att ha sex med någon som blir äcklad utav en ?!
Dom som våldtar är psykiskt störda kräk, dom borde ärligtalat skjutas i huvudet !!!
Ska vi tjejer behöva gå beväpnade varje dag & natt ?
Om man varit hos en kompis & ska hem, väntar på bussen, ska man behöva ha med sej vapen då ?
När man bara väntar på bussen hem ?!
NEJ, det borde vi VERKLIGEN INTE!!!
Det är så sjukt snuskigt med våldtäkter, usch !
Men dom här killarna i göteborg som börjat med försvars undervisningar för unga tjejer , dom får sjukt mycket beröm av mej !
Det är så det ska vara.
Jag funderar ju på att börja på brottning igen bara för att kunna försvara med om det någonsin skulle hända att jag blev påhoppad av någon psykopat, men förhoppningsvis händer det aldrig.
Så tjejer, vi kanske borde börja på någon slags kampsport ?!
Det finns ju: Brottning, kendo, karate, thaiboxning, kickboxning, judo & mycket mer !

Men, nej, nu får alla våldtäckter ta & sluta!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0