min helg med mitt hjärta.

Fredags:
skola, sen gick jag till bea & sminkade mej, sen kom pappa & skjutsade oss till vingåker, sen tog vi bussen till nyköping :)
hahahha, det ägde sönder på bussen, satt & as garvade (A)
bea gick av tidigare vid victor.
sen åkte jag & elias hem till honom & han mysa ytte pytte lite (A)
sen drog vi på bio "I rymden finns inga känslor", SKIT BRA 5 AV 5 TOAST'S !!!! :D
grym !
sen drog jag & elias hem & hade det myyyyysigt :D

Lördags:
Gjorde typ inget på dagen, drog & handla & gjorde hemma gjord pizza typ :)
mums !
sen tog vi taxi till svalsta & träffa Oscar, Linus, Gustav, Pontus & Linda & massa,
satt där & gjorde inget typ, sen drog vi till Oscar & jag & Linda lekte med Filip (Oscar lillabror), värsta söt !
Victor , Bea , Linus & Andera skulle komma sen så vi drog & träffa dom vi skolan,
sen satt vi där ett tag :)
sen drog vi hem vid typ 12 kanske, kommer inte ihåg :p
När vi kom hem la vi oss typ direkt :)

Idag:
vaknade 11 bredvid världens vackraste människa, låg & mös typ 1 timma, gick upp & åt, sen kände jag för att gå på promenad så jag övertalade älsklingen att gå ut med mej (Y)
bussen hemåt gick 10 över 3 :'(
saknar honom skit mycket redan ....



Bilder:
Fredags ......




lördag.....


Filip, oscars lillabror, skit söt unge ! Love him ! fast pussarna är skit blöta :p


Lillungen i min famn, så söt !


Elias hittade någonting roande :D


Söta Linda & söta Filip & lilla Pontus i bakgrunden , haha.



Älskling, Victor, Bea & Linus :)



Idag....




Älskling, du är underbar <3


världens finaste <3



där bor elias :D
jag vill flytta till nyköping :(


ska sova snart, imorgon blire falun, kan nog inte blogga förns söndag :/
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0