helgen

i fredags kom elias hit, & morfar var på besök eftersom pappa fyllde år.
sen åt vi lite god mat & så :)
pappa fick ett örngott av mej som det stod "Världens bästa pappa" på :D
hihi.
Sen mös vi till en film i soffan & tände ljus & så :)
Jag & elias badade lite på kvällen , sen gick vi & la oss i mitt rum & kolla film & myste & somna ^^'





På lördagen vaknade jag utav elias mysiga pussar i hela ansiktet, hihi sååå mysigt !
senare på dagen träffade vi Albin i odensbacken vid kiosken :)
sen drog vi till ica & satt & snacka.
Drog hem med pappa runt halv 5 tror ja.
sen vart det typ bara lungt & mysigt :)
Kolla film & åt chips :D
Vi skulle kollat på "Skönheten & odjuret", men det gick inte så det blev "Snövit", hihi!


Lördagens facelook.


Söta Albin :D


& världens finaste Elias :D




hihi, gulligull :D


Shake that as ! ;)



(vet att jag ser helt cpe ut på bilden, men titta på elias om det stör er :D)


Ihihi, min näsa använder elias näsa som "push up" ;)





Jag testade Elias skinhead tröja :D
rätt snygg faktiskt :D



& idag drog jag, Elias, mamma & pappa till odensbacken, till Per Johanssons fotoutställning, han är grym !
det är han som fotograferat mej förut :)
Sen drog vi hem & jag & Elias tog min söta el cykel till sjön & myste , hihi.
Men sen drog Elias runt 6 :'(
Saknar honom redan, alldeles föööör mycket !




bläää...



hhahahah, sötis :D






Min älskling har finaste ögonen.




Nu ska jag kolla tv & dricka coca cola, hörs!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0