falun

i måndags åkte jag ju till falun med skolan, hela 8:an & halva 7:an åkte,
vi jobbade med slöjd, bild, no & hemkunskap där, eftersom jag går på en friskola som är VÄLDIGT annorlunda från andra skolor så har inte vi det i skolan hemma i örebro.
så det var det vi gjorde där, det vart faktiskt riktigt lyckat, sov i samma rum som Magida , Meyrem , Stina , Ninorta & Ramona :)

här är bilder från falun....


Jag & Forouhar i bussen :)



Underbar utsikt :D



Stina , lite tröttis ;)


Utsikten från vårat rum :D



vårat rum.



min säng :D



Corris & Nadia är för söta :D



Stina hihi.



Gjorde tvålar på NO:n :p


Min tvål , ser ut som en hjärna xd


Nadia , Moa & Amanda :)
på hemkunskapen.


haha


Jag & stina


Det låg en längdhopps backe nära kunskapsgården där vi bodde, så här var utsikten !


Sista kvällen, florida fixade mitt hår ;)




tog ego bild när stinas blixt kom !


Cornelia, på morgonen innan vi åkte, sötnos!


Två akvarell bilder jag gjorde på bilden...




Tycks ?
den sista vart skit dålig, faktiskt, men den på Humphrey Bogart & Ingrid Bergman från filmen "Casablanca" vart jag ganska nöjd mej ändå :)
uppgiften var att fånga ljuset, få med skoggorna & så :)
lyckades jag ?

puss <3

Kommentarer
Postat av: idjjaa<3

roligt att du är med i Dagens blogg på min blogg :)

Kommentera mera så har du större chans att vinna :)

tänk att du vinner mina 1000-3000 besökare ^^



Lycka till / idjjaa

2010-10-17 @ 22:27:19
URL: http://www.idjjaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0