så jävla mycket

hellu, det var ett tag sen nu, men det har varit väldigt mycket nu sista veckan,
i måndags var jag hemma & var sjuk & orkade typ knappt röra mej,
i tisdags var jag på vårdcentralen & tog typ massa prover, sen skola & sen hem till bea & plugga & kom hem sent,
i onsdags var jag med mina girls Molly & Julia, det var underbart !
i torsdags var jag & träna med pappa
& i fredags var jag på ikea med mamma & så kom ju mitt hjärta,
& i helgen hade jag verkligen inte tänkt blogga eftersom jag & Elias varit ifrån varandra så länge,
men fyfan så mysigt det var att ses igen, vi har inte gjort ett skit, men det var faktiskt bara skönt, då får man liksom mer tid till bara oss :'D
nu sitter jag vid brasan & kollar på köksgrejer,
LÄNGTAR SÅ TILLS VI SKA GÖRA OM I VÅRAT FULA KÖK, hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0