ont i magen :(

kom hem för ett tag sen,
i skolan idag så drog vi till gustavsvik badhus för att kolla så att man kan simma,
fett jobbigt, hha, jag, Danielle & Amanda stod i duschen i EVIGHETER för att det var så jävla skönt :D
sen drog vi till mc donalds & jag åt lite pommes & några tuggor paj :D
men fuck vad ont i magen jag hade, så när vi var påväg tillbaka till skolan så ringde jag pappa & han kom & hämta upp med vid gustavsvik, sen drog vi & kolla på bilar eftersom vi behöver en ny bil :D
jag ville ha en vit BMW, men mamma & pappa sa att den var för dyr :(
kostade bara NÄSTAN 400 000 (A)
hehe..
men kolla bara så jävla snygg !!
& ni skulle bara sett inuti :o
så man kan dö!!!!
men vi är extra sugna på 2 bilder,
den här...
Honda civic 5d (Jag vill ha den i svart, vit, blå eller röd)
men jag vill VERKLIGEN ha den här istället för den andra,
& just nu lutar det mest om den här.
& den här...
Men jag vill inte ha en silvrig .. så tråkigt & vanligt :(
hehe, ahja, ni kanske inte bryr er om våra bilar, men ahja.
puss <3

Kommentarer
Postat av: jolinn

hejhej jätte söt blogg,

jag har nyss startat min:)

du ville att jag skulle skriva vad jag tycker du ska skriva om, så check it out:



jag tycker du ska skriva om vad du själv tycker om, alltså mer om din persolighet och så.

men du väljer själv

ha det bra

kramar :)

2010-11-08 @ 17:56:50
URL: http://jolinnskoldd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0