önskelista

det är ju snart jul, så jag har suttit & kollat runt lite på grejer som jag önskar mej :D
ABSOLUT ÄÄÄÄLSKAR DEN HÄR PARFYMEN,
ÄR HELT SÅLD PÅ DEN !!
Får jag den så blir jag gladast i världen :D
Luktar friskt & mycket, men inte starkt, man känner liksom doften väl, men den är inte för mycket.
& den luktar sjukt gott, kan inte låta bli att gå runt & sniffa på mej själv när jag använder den.
kostar: ca 379 :- på "åhlens"
Den här parfym luktar väldigt gott, den luktar intensivt & väldigt mycket,
men också väldigt fräscht !!
Kostar: 399 :- på "Kicks, Åhlens"
Det här pudret är lovely !!
Skit fint, man får värsta fina skimret & nu på vintern när man är blek så ser man faktiskt mycket brunare ut,
& kinderna ser lite smalare ut dessutom :D
kostar: 229:- på "The body shop"
Ett "sminkredskapssett" som det här är ju alltid bra att ha, men känns liksom onödigt att lägga pengar på eftersom man aldrig vill köpa sånt man behöver, hehe (a)
iaf inte jag !
kostar: det kan kosta från 150 - 500+:- men jag hade såklart tänkt mej ett billigare.
Just den här är från kicks & kostar 349:-
De här skorna är ju så sjukt snygga asso :D
bara måste ha dom !!
Kostar: 699:- på scorett
Ahja, nu har ni sett en liiiiten del av min önskelista, kommer mer.
men nu ska jag kolla på paradise hotel,
puss <3

Kommentarer
Postat av: bella

sv: tack så mycket :) du har också en fin blogg :D

2010-11-08 @ 19:57:12
URL: http://belindatjarnberg.blogg.se/
Postat av: Nelly.

Syftar du på i vilket land jag är född eller i vilken stad jag bor? hehe :d

2010-11-08 @ 21:03:27
URL: http://nelluw.blogg.se/
Postat av: carro

håller med, skorna var skit snygga :)

2010-11-10 @ 13:32:12
URL: http://kiivas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0