lovet - lördag

Elias i ellas (victors mamma) glasögon, haha
Haha, deras fågel Uno är en äkta ungkarl, haha lägg märke till fittan ;)
Haha, älskling gör sej snygg inför kameran ;)
Haha, victor, & jag som pillar honom i ansiktet xd
Bea :D
hehe, snygg tjej !!
Ella flätade min lugg :)
Bea & victor, fråga mej inte vad Bea håller på med xd
hahahaha !!
Bowliiiing !
min feta röv tar över hela bilden, men ah, haha !
Spökbild, i know :o
Bea & Victor :)
Victors storasyster & Honey ;)
Snyggingar ;)
Puss ! :*
Ps. Kolla in flätorna, fett snygg va ? :D
När vi kom hem vart det mys med tända ljus & rökelse :'D
Love you Elias !!

på söndagen åkte jag bara hem , blev inga bilder då.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0