lovet - fredag

I fredags var vi i en bastu mitt ute i skogen med massa, haha, snacka om att det var varmt !!
sen var det dessutom KOLSVART ute, så det var lite små läskigt så där ;)
haha, här kommer bilder..

Rickard & Bea :p


Linus, Erik & någon som jag inte kommer ihåg vad han heter :$


Linus xd


Victor är wannabe skogshuggare ;)


Elias slog victor på armen..


Puss !! :o


Normala killar -.-'


Snygga, vi vet ;)



Tänkte sova där, men det blev inte så eftersom det började låta som att någon gick i skogen & jag & bea sket ner oss & övertalade elias & victor att vi skulle dra hem till victor & sova där istället (A)
sen kollade vi på "extreme movie" = den var as kul !! hahahahaha xd

sen gick dom & la sej & jag & elias sov på en madrass i vardagsrummet, myyys !!!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0