filmer & bilder från THE MOMENT WITH....

DANIEL ADAMS RAY !!!


HAHA <3
Agnes hittade sin rätta plats i livet :)

åååh, han är bäst, verkligen underbar & bäst :D
han var 10000084397534570270 gånger bättre live & jag tyckte redan att han var grym :D
& han åååååhhhhhh..... han var så bra :D
jag var tvungen att hålla agnes i handen för att förstå att det inte var en dröm :D
& sen sa han att han älskade MEJ, ASSO, DANIEL ADAMS RAY ÄLSKAR MEJ !! MEJ !!!
& sen fick vi kramar :'D

HIHIH, INGEN FÖRSTÅR HUR LYCKLIG JAG VAR :D
Men igår var jag iaf först i skolan, sen drog jag emma & linda in till stan & satt på lekplatsen för 0-5 i krämaren, HAHA xd
& då sa Linda att Daniel Adams Ray skulle komma till örebro på najs prajs & jag bah: what ?!!!!
sen kom ju molly & agnes & vi hade ju planerat att åka till marieberg (ett as stort köp centrum i örebro som ligger 20 minuter från stan ungefär), sen gick vi till najs prajs & dom sa att det var på nya najs prajs butiken som ligger typ 10 minuter bort & man går & det var typ snöstorm så jag & agnes var inte så sugna, men molly övertalade oss, haha,
& DET VAR LÄTT VÄRT DET, fyfan, det var någonting jag aldrig kommer ångra :D
han stog i ett litet hörn på skivbutiken najs prajs & hade massa musiker bakom sej & han stog cirka 40 cm ifrån publiken :D
& han hade inte ens en mick så det vart liksom mer personligt eller hur man ska säga :D
& sen när det var skivsignering så stog vi typ 2a i kön & direkt när vi kom fram sa jag att jag älskade honom ^^'
& han bah: ehh.... aha.
Jag bah: asso, som artist & sångare & så :D
& han bah: aha, hehe, jag älskar dej också, som fan ;)
& sen kramade han mej :D
& när han skrev sin autograf på min hand så såg han att det stog "Elias" i ett hjärta & så frågade han vem det var & då sa jag att det var min pojkvän & så sa han att jag skulle hälsa :D
sen tog vi bilder, hihihihi :D

& snacka om att molly var hyper efteråt, eller vi alla var väl det, men hon var extrem, hon kunde fan knappt andas, hahahha.
på bussen satt vi & AS GARVA åt ALLT :D
sen gick vi runt på marieberg & jag köpte ett par jeans från bikbok :D
sen kom jag hem från 9 :)
MEN DAGEN ÄGDE IAF !!!
sen var jag as trött & gick typ & la mej direkt, eller jag åt & så först, men jag hann i blogga ^^'
ÅH SÅ UNDERBART, ljudet suger, men så får det vara :D

Kommentarer
Postat av: Molly

OMG HAHAHAHHA!

JAG ÄLSKAR DIG OCH HAN ÄR SÅ BÄST ATT JAG BLIR BÄST!!<333

2010-11-25 @ 19:56:05
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0