victor 18 år

HAHA, CHRILLE xd
Ella (victors mamma) & en något utmattad Victor hehe :p
Elias vart sugen på mandarin...
gör ett inlägg om igår.
först låg vi mest & bara morna oss i sängen,
sen gick vi upp, titta på tv & så,
på kvällen drog vi till en riktigt bakis victor som dagen innan varit på krogen & firat sin 18 års dag, hehe.
han såg inte speciellt pigg ut xd
sen var hans släkt där & så, & så fikade vi & grejer.
efter ett tag så drog typ alla förutom vi, victors familj då, bea & victors stora systers kille chrille :)
sen kollade vi på 
den var faktiskt riktigt bra :D
sen hände någonting konstigt med bea så hon tuppa av & grejer, så hon & victor gick & la sej, & jag & elias drog hem runt 11,
när vi kom hem kollade vi på  med elias mamma.
AS BRA VERKLIGEN, fast sorglig så jag grät som fan :(
& Elias bara skrattar åt mej, vafan är det ? HAHA :p
nej, men den var verkligen grym :D
sen gick vi & la oss typ 20 över 1 :)
sen låg vi & mös ett tag & somnade till , hehe ;p
sjuk film...... fast jag såg inte så mycket, för jag vände mej mot elias & bara myste :)
:)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0