torsdags !

I torsdags gick jag & danniboy & solade, fett skönt ! :D
sen målade jag den här i skolan när jag hade tråkigt (A)
Vilka det är på bilden, börjar uppifrån från vänster sida:
Vilmer, Moa, Anton, Hoger (som ser ut som en apa & hänger på sidan :p)
Nadia, Cornelia, Jag, Danielle & Elias i min tankebubbla :D
HAHAHHAA!
Efter skolan drog jag till morfar, för jag & mamma skulle sova där eftersom både mamma & pappa skulle ha julbord med jobbet så båda skulle sova i stan eftersom dom inte kan köra hem pga alkohol, & då kommer jag inte till skolan. Så då bestämde vi att vi skulle sova i morfars lägenhet eftersom morfar ändå är i stockholm nu hos sin fru :)
sen kom bea & färgade mitt hår :D
haha!
sen drog hon och jag var helt själv hemma, fett skönt !
badade med ansiktsmask och tända ljus och grejer ;)
trevligt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0