hemma.... tyvärr.

idag vaknade jag & Elias tyå 11, sjukt mysigt att vakna bredvid världens vackraste skapelse :')
sen gick vi upp & åt hamburgare med pommes,
segade oss hela dagen, fast vi åkte & köpte julgran också, hehe :D
skit fin :D
sen vart det mest bara mys,
fast timmarna innan jag skulle åkte började gråta skit mycket...
för just nu känner jag bara att jag vill vara hos Elias hela tiden,
det kanske bara är 1 vecka, men för mej är det minst 1 år,
& helgerna är inte helger, det är 10 minuter för mej..
det är så sjukt jobbigt :(
men vad kan man göra åt saken ?
hellre 10 minuter per år än ingenting alls som Elias sa :')
Som sagt, älskar man någon så får man kämpa.
men nu är jag hemma iaf efter en lång buss-resa med bea,
& ska typ gå & lägga mej snart :)
Fan vad tjock elias såg ut, hehe :D
Jag älskar hans fina leende :')
hehe, min fina pommes på donken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0