helgen

i fredags kom min honey bunny ;)
& så kom min storebror & hans flickvän Sanna som jag aldrig träffat förut :)
på kvällen åt vi tacos & mös framför tv:n :D
det var skönt att ha hela familjen samlad :')
på lördagen så drog jag, Elias, Benjamin(min storebror) & Sanna till marieberg,
sen gick vi runt & leta julklappar, jag & Elias åt bakad potatis, kyckling och currysås, i potatisen var det massa smör och smält ost, fett gott :D
sen gick vi alla fyra och kolla på olika data spel & jag & Sanna fick reda på att vi båda är galna i The sims 3, hehe.
sen drog vi hem efter ungefär 5 timmar, hehe.
när vi kom hem visade Sanna sina inköp och så pratade vi lite mer än vi gjort innan :)
sen åt vi julmat & spelade tärning, riktigt mysigt :D
sen gick jag & älsklingen & la oss runt 12-1,
sov till 11 dagen efter, sen gick jag upp, men lät Elias babe ligga kvar ett tag, han sov ju så sött :')
åt lite frukost & satte mej & kolla tv med mamma & pappa,
runt halv 13 väckte jag Elias :)
sen runt 14 drog Benjamin & Sanna,
& jag & Elias badade lite, mysigt :')
& runt 17 hämtade vi Victor i mellösa & åkte till vingåker.... det var så hemskt att se honom gå ifrån bilen .. :(
ingen som någonsin haft ett långdistans förhållande kan förstå... det är sjukt hemskt.....
jag ville bara springa ut ur bilen & krama honom så hårt att ingen skulle kunna få loss mej & aldrig släppa..
Men vi ses ju på fredag iaf.... det är bara MÅNDAG, shiiit, jag hatar måndagar :(
En liten bild på oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0