godmorgon ! ;D

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: blå,grå,gula
2. hur lång är du: 156 :(
3. vilken hårfärg har du: mörk chockladbrun just nu.
4. långt eller kort hår: varken långt eller kort.
5. piercingar: inte ens i öronen :(
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: isblåa, ljusgröna eller mörkbruna.
7. hur lång skulle du vilja vara: 1.63 typ :)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: den jag har, annars skulle jag nog inte färgat det ;)
9. vill du ha kort eller långt hår: LÅÅÅÅNGT!
10. skulle du vilja ha piercingar: öronen (om det nu gills som piercing), naveln och tungan(men tungan skulle jag aldrig våga)

Senaste du
11. åt: stekta ägg :D
12. drack: vatten.
13. du fick sms av och vad de stod: emma: oj, min mobil har varit avstängd <3<3
14. kramade: pappa :D
15. kysste: elias, eller nä, det var nog min söta danniboy ;) 
16. du spydde: tisdags.
17. du skrattade riktigt mycket: igår :)

Kärlek
18. är du singel: nej !
19. ditt förra förhållande va med: Elias har jag nu, men det innan var med Fredrik.
20. ditt längsta förhållande: 1½ år.
21. med vilken då: Niklas.
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Niklas, hehe :)
23. är du oskuld: fråga den som vet :)
24. gillar du någon just nu: gillar ? ÄLSKAR ELIAS! 
25. hur många seriösa förhållanden har du haft: med det här 2.
26. vill du vara singel: NEJ!
27. vill du gifta dig: yesbox.

Vänskap
28. de som vet mest om dig: Elias!
29. den vän som du har känt längst: Frida syster :')
30. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: flera bra kompisar!
31. någon du saknar att umgås med: Sanna :( (gammal bild på oss, oktober 09)
32. en av dina bästa killkompisar: Emil bästavän ledin! Albin borg, Albin lingmar :)
33. någon kompis som bor långt ifrån dig: Sanna, Moa, Sara i nyköping <3
34. den du har mest minnen med: Frida, Elias, Sanna, Agnes :')
35. bra vänner du inte träffar ofta: Agnes, Frida, Molly, Julia, & alla dom på oden, & dom i nyköping :(
36. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om: M, tyvärr :p

Övrigt
37. musiksmak: Jag lyssnar på typ ALLT.
38. galen eller lugn: beror på :)
49. har du någon gång hört att du sjunger bra: ja !
40. dricker du alkohol: nej.
41. röker du: nixpix.
42. har du hört att du borde bli modell: haha, ja :p
43. något speciellt du alltid har på dig varje dag: trosor :D
44. vad tänker du på just nu: att jag är törstig :p

Tagen från cecilias blogg.

Kommentarer
Postat av: Emma Skruve Eklund ♥

Jag saknar dig din lilla mupp! :* <3

Vad gör ni på nyår? <3

keep in touch :*

2010-12-23 @ 15:03:19
URL: http://eskruveeklund.blogspot.com
Postat av: pontus<3

jag tycker jätte mkt om dig också johanna det var väl därför jag fick vara med på så många frågor ? ;)

2011-01-09 @ 14:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0