22 dec, AVSLUTNING !

I onsdags var det avslutning, massa söta framträdanden och grejer, fett kul var det !
HAHA.
det slutade 11, och då drog jag, cornelia, nadia, danielle och moa till mammas jobb för där var elias och väntade eftersom han kom i tisdags till oss :)
sen drog vi allihopa till mac donalds och hade det mysigt, haha, jag och danniboy tog lite sexiga bilder på toan ;)
HAHA!
sen drog jag och elias för att gå lite på stan, sen träffade vi flong och linda som var med deras kompis elvis som är döv :)
fett skön kille, hahaha!
sen drog dom, och vi skulle julhandla med mamma.
men jag var tvungen att köpa present till elias så vi särade på oss, och sen när jag hittat parfymen bruno banani och spelet MotoGp 06 ;) 
och när jag väntade på att dom skulle köpa mina presenter (inte alla, men dom som dom inte köpt), så träffade jag linda och flong igen, hihi :)
men sen drog jag, elias och mamma hem och städa och jag och elias mös massa :)
det handlar om att bjuda på sej själv, hahah!
haha!
haha, fan va snyggt med danielles hand där xd
hahahaha, sexy bitch xd
mmmmmm....
elias och moa som verkligen älskar att vara med på bild ..
cornelia och nadia ;)
nadia och danielle!
elias gillar inte att vara med på kort :(
hahaha, linda, flong och jag, söta tjejor.... hahah!
me like helicopters on willys :)
elias do to :D
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0