upptagen..

varit väldigt upptagen i helgen & så,
men i fredags så var jag & min familj på 40 års kalas (A)
hihi, sov hos linn :)
sen på lördagen kom elias älskling, sen åkte vi till mina kusiner eftersom min äldsta kusin som tog studenten i år ska åka till usa & jobba som au pair (barnflicka),
så vi sa hejdå & så :)
sen i söndags så var det Vox festivalen med mamma, pappa & elias.
Bror & hans band spelade (SMASH INTO PIECES)
haha, fick ont i halsen för att jag skrek så mycket!
dom var GRYMMA.
sen idag så vart det skola & så, men elias åkte idag också :(
buhu..
saknar honom redan..
men här är bilder från helgen:
Fredag,
lördag,
haha (A)
min söta morfar hade köpt en så fin tröja (A)
morfar & kusin.
hon som äter kaka på ett eget men gulligt sätt är hon som ska bli au pair xdd
vi är normala :)
söndag,




nu ska jag sova, puss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0