tröttis...johannis...

hemma igen, när jag kom hem åt jag pasta carbonara & kollade på film med mamma & pappa "Snarveien", den var verkligen grym!

såg inte hela, men det jag såg var typ att ett par som typ får motorstopp i en skog & går till ett hus för att låna telefonen, men så säger tanten som bor där att hennes son snart kommer & att han kan ta en titt på bilen. paret var påväg till en kompis, så dom tänkte ringa & säga att dom kommer lite sent, men sen kommer killen på att dom glömt mobilen i bilen så då går han dit & hämtar den, sen när han är tillbaka vid huset igen så ser han att någon springer på tomten i mörkret så (dum som han är) springer han efter, sen ser han att ett källarfönster börjar lysa & tittar in. Inne sitter en tjej som han tidigare hjälpte dit för att han & hans tjej hittade henne medvetslös någonstans (säg inte den delen när dom hittade henne) sen knackar han på rutan & när tjejen ser det reser hon sej upp & börjar vifta med händerna att han ska gå (SPRINGA!!!!) men iaf, den var as bra! :D

men iaf, igår var vi ute & grilla med massa, lite så typ, kom hem strax innan 2.
sen idag så gick jag & elias & fikade med hans pappa lite kort så där, men sen drog jag, elias & elias mamma till elias morfar, hihi han är så jävla söt! :D
vi skulle hjälpa han att byta glödlampa :D
sen drog jag runt 7 :/
men imorgon blire stan med Victoria! skit länge sen jag träffade henne, men hon är sjukt snäll & rolig & ja, hon är underbar!
bilder blire imorgon :D
nu ska jag nog somna till någon film :)
ses, puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0