inget lager 157.. (A)

dagens outfit:
Tröja - Cubus (köpte igår, 200 kronor)
tröja under - cubus
leggins - bikbok
haha, idag var det skola då då,
vi hade typ prov i matte & spanska för att se på vilken nivå man ligger på.
omg, tror ingen är så dålig som jag är på spanska..
kan fan inte ens säga hur gammal jag är (A)
haha, men slutade 3 & då drog jag till stan, gick hem till bea & träffa bea & lizah.
gud vad rädd jag blev när lizah kom med kryckor xdd
haha, men hon hade ju bara "ramlat i trappen", eller inte :p
men sen drog lizah & jag & bea tog 24:an mot adolfsberg, men gick av för sent :p
för ingen av oss har varit där förut, haha.
sen frågade vi en buss shaufför,
så sen kom vi fram.
HAHA!
träffade pappa utanför & fick 300 kronor :D
men vi hittade verkligen INGET på lager 157, haha.
så vi drog upp på stan igen.
köpte en baguette som jag kunde äta hemma :D
drog typ 6 eller nått, träffade emma på bussen som hade varit på dansen.
saknat henne grymt mycket :(
sen åkte jag & mamma till frissan,
sen åt jag min goooooda baguette :D
& nu sitter jag här, ska snart duscha.
inköp:
Linne - bikbok 29kronor (rea)
Linne - bikbok 29 kronor (rea)
Leggins - bikbok 99 kronor
ska dra, puss <3

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

du vi skulle skriva idag på spanskan och när det stod vad heter du jag trodde det typ betyde hur är det :o

hatar spanska ! <3

2010-08-25 @ 20:13:01
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/
Postat av: Emma

har saknat dej också, får ses offtare! <333333

2010-08-26 @ 06:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0