hos en sovande snuttis :D

Godmorgon.
igår åkte jag hem till älsklingen :D
men innan så följde jag med på någon liten loppis av någe slag, men ahja.
elias var i enstaberga hos jocke när jag kom, elias mamma hämtade mej vid bussen & skjutsade mej dit.
elias, jocke, oskar ( som jag inte träffat på skit länge för han har varit i spaninen var där & jag har saknat honom as mycket! ) Martin liten, hampus & hans tjej var där.
sen höll dom på & meka moppe & sen tvingade dom mej att hjälpa dom, typ skruva på någon sak, haha,
för dom skulle byta drev på oskars moppe.
men sen började vi gå mot någon fotbolls plan & såklart så började dom spela fotboll (SOM JAG ÄLSKAR...eller inte)
men sen runt halv 10 så drog jag & elias hem & satt framför hans xbox & nörda Fable ll hela kvällen xdd
men idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, hör av mej sen.
Inte dagens outfit, bara någonting jag slängde på mej för att åka ut med mamma & hennes kompis.

Bilder från loppis, hha xdd
puss, <3

Kommentarer
Postat av: Molly

fabel är så jävla bäst!:D <3

2010-08-14 @ 11:41:14
URL: http://enligtmolly.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0