hemma

ja.. jag & mamma åkte till Kristina idag,
Glenns fru (han som dött..)
Vi kom med mat som hon kunde frysa in, förstår att det kanske inte är så kul att tänka på att ställa sej & laga mat när mannen i sitt liv just har dött..
Men många i familjen var där, Glenns systrar, isak (glenn & kristinas son), kristinas mamma & en vän till familjen som hette Rosa.
Det första hon gjorde när vi kom var att titta på oss, sen sprang hon & kramade oss & brast ut i tårar..
varken jag är mamma kunde hålla tillbaka :(
usch!
det är så hemskt..
Vi tänker på dej.
Ses på andra sidan, underbara människa!
Om du bara visste hur många som gråter för dej, tack för att du fanns.
________________________________________________________________________
Innan vi åkte dit så köpte vi ett par nya skor till mej från Bianco Footwear
http://biancofootwear.com/
I mocka tyg.
Efter att vi varit hos Kristina så drog jag till Asker (glasscafét) & träffade Julia, Agnes, Molly, Amanda (agnes kompis från stockholm), Steffi :)
När dom ätit sina glassar så drog vi tillbaka till odensbacken, men Amanda & agnes försökte lifta -.-'
så vi andra gick istället.
Sen gick Julia & steffi hem till Julia & jag & Molly drog till Centrum Kiosken & köpte en Kebab tallrik & sen drog vi till Julia, sen satt vi mest & små pratad & undra vart Agnes & Amanda tog vägen -.-
haha!
men jag hade snott agnes mobil, MOHAHAH!
Så sen ringde Agnes från Amandas mobil till sin egen & jag svarade, hihi,
sen kom dom i alla fall :)
men sen åkte jag hem klockan 8 :)
eftersom jag ska jobba imorgon.
Men nu ska jag gå & lägga mej & läsa,
puss! <3

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor, snygga!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-08-04 @ 23:15:51
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0